Hi baby , take some feel here :)

My Birthday X)

my birthday jejak kaki disni

Saturday, May 21, 2011

Wehee Hoh !

Okay , aku mmg tgh boring nak mati sekarang ni ! Aku tak tahu aku nak buat apa -,-'' nak ckp bkk muka buku aku dah bkk , nak ckp bkk you tube pn aku dah bkk , hish semua bnda aku dah bkk ( tapi yg m'garut aku tak bkk eh tlg skit, haha ) aku sebenar nya sekarang b'msj ngn Amier   hehe ! tapi seperti biasa sedia kala aku tak ada kredit ! sorry syg ! -,-'' tak pe2 tahun dpn aku top up erk ~ just joke ! tak mungkin lah aku nak top up tahun dpn ~ expired lah no aku ! -,-'' hee XD Maybe mlm krng kott aku b'gayut ngn dia :D mwehehehe happy b
'benor ~ untuk perhatian semua aku mmg selalu tak ada kredit jdi di harap kan lah anda semua harus b'sabar bila da b'text msj ngn aku kalau tak bls tu ~ k lah aku dah mls nk type ! -,-'' boiyee ~

No comments:

Post a Comment